اسکراب بی نظیر برای جوانسازی و لایه برداری پوست

اسکراب بی نظیر برای جوانسازی و لایه برداری پوست
هیچ چیز به اندازه یک اسکراب خانگی نمی تواند به درخشش و زیبایی پوست شما کمک کند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم دستور العمل های بی نظیری را برای برطرف کردن نیازهای مختلف پوست به شما آموزش دهیم.
  1. اسکراب توت فرنگی؛ کلاژن ساز و ضد پیری

اسکراب توت فرنگی یک اسکراب ضد پیری است که می تواند پیری پوست را به تاخیر بیاندازد. این اسکراب سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است که به مبارزه با رادیکال های آزاد و افزایش تولید کلاژن پوست کمک می کند. توت فرنگی همچنین حاوی اسید های لایه بردار AHA است، بنابراین می تواند یک لایه بردار موثر و ملایم برای زیر بغل باشد و به روشن تر شدن رنگ پوست این ناحیه کمک کند. افزودن ترکیبی از جو دوسر آسیاب شده و روغن نارگیل به توت فرنگی می تواند موجب تسکین التهاب و آبرسانی به پوست شود.

ترکیبات کلیدی:

ویتامین C یک ماده مغذی و ضروری برای رشد و ترمیم بافت ها در تمام قسمت های بدن از جمله پوست است، اما بدو انسان نمی تواند آن را به تنهایی تولید کند و باید از یک منبع خارجی آن را دریافت کند. خواص ویتامین ث برای پوست شامل تقویت کلاژن سازی پوست، روشن شدن رنگ پوست و رفع لکه های تیره و مبارزه با رادیکال های آزاد است.

عناصر:

1 فنجان شکر قهوه ای 
¼ فنجان روغن نارگیل
¼ فنجان جو دوسر اسیاب شده
¼ فنجان توت فرنگی پوره شده (می توانید با پشت چنگال هم له کنید)

دستورالعمل:

در ظرفی مناسب همه مواد را با هم مخلوط کنید و در یک ظرف در دار در یخچال قرار دهید. هر ماه 2 تا 3 بار پوست را با آن اسکراب کنید. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)